Kärlek = Min värsta fiende - chapter 2

Tjena William ;) sry kommer tyvärr inte till skolan ida för nu har jag blivit sjuk....nä haha driver xD ville bara skrämma dig lite ;) klart vi ses i skolan har saknat dig me xoxo Amanda <33

Sen la jag ner min mobil ock skynda mig till bussen som snart skulle komma...

                                                                                                                                                                      


När jag kom på bussen tittade jag mig omkring och såg Vanessa sitta näst länst bak där vi brukade sitta. Hon log och vinkade jag sprang fram till henne o gav henne en kram. Vi började prata om lite allt möjligt tills vi kom fram. Vi gick till våra skåp som nästan var bredvid varandra det var kanske tre skåp emellan oss. Jag kollade på schemat..blää jag hade matte som första lektion! iIbland undrar jag hur de som fixar schemat tänker, jag menar vem orkar räkna matte på morgonen?!? Jag o Vanessa gick inte i samma matte klass, hon gick i matte för genier o jag gick i matte för normala. haha grupperna hette såklart inte så men man fattade ju när alla smarta personer hamna i en grupp och alla andra i den andra gruppen. Jag tog mina böcker gav Vanessa en kram och började gå till mitt klassrum. Vår lärare hade inte kommit än men det var ganska många elever jag såg några av mina kompisar, jag gick fram och krama alla. Det var Emilia, Felicia, Axel och Markus. Vi stod och praa en stund om vad vi hade gjort under helgen sen kom våran lärare och vi gick och satte oss. Jag satte mig brdvid Markus. Han var shysst, rolig och ganska snygg...men jag var inte intreserad av honom på det sättet han var som en bror för mig och ja visste att det var så hans såg på mig med eller han kanske såg på mig som en syster haha :) Lektionen gick ganska snabbt faktiskt, jag och Markus satt mest och flummade vilket såklart ledde till att i fick kvarsittning..men jaja det var de värt! När lektionen var slut hade vi engelska, det pirrade till i magen Engelska...den lektionen hade jag med William. Jag tog mina saker och började gå mot engelska klassrummet, när jag kom dit var han redan där. Jag log mot honom och han log tillbax. Jag kände genast hur jag blev varm i hela kroppen. Jag gick fram till honom och gav honom en kram. -Hej jag har saknat dig! Va var du för sjuk? sa jag. Han log och svarade -Hej på dig med snygging har saknat dig med! Har bara haft ont i halsen inget farligt. - Va bra va allt jag han säga innan våran lärare kom. Vi gick in o satte oss bredvid varandra som vanligt. Jag hade väldigt svårt att koncentrera mig jag menar jag hade ju värsta snyggingen bredvid mig! 

                                                                                                                                                                                           
Woow trodde inte att nån skulle läsa min blogg me har redan fått 3 läsare *stolt*
Sry för kort och tråkig men är jätte trött idag har varit i sta no shoppat hela dan men vad tycker ni bra/dålig?
// Linda <333

Kommentarer
Postat av: Julia

grymt bra!

längtar till nästa del! älskar den redan ! <3

2011-06-26 @ 21:22:01
URL: http://bieberprank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0